BÅTEN MED JONNA

Idag så blev det båt med Jonna her self. Vädret var väl inte på topp men det regnade ju inte iaf. Vi stannade vid en liten ö och vi såg att det fanns massor med maneter i vattnet, för mig var det ingen vidare överaskning eftersom att maneter skärmmer livet ur mig. Men det var inga bränn maneter så då var det ju inte så farligt. Men när Jonna tog upp en så jag fick känna på den så var jag helt lugn faktiskt, det kanske är som dom säger? Att man måste typ övervinna sin räddsla för att bli av med den. Jag vet inte, men kanske?
Men efter det så sprang vi runt på ön som 6 åringar och fångade maneter. Haha, men det var kul. Vi badade och åt luch, hur mysigt som helst.
När det var slut badat så åkte vi vidare till morfar min. Eftersom både jag och Jonna snart blir moppemyndiga så ville hon prova att åka lite så att hon kan. Först fick hon åka en liten sträcka sen så satte jag mig bakom så åkte vi runt lite. Gick hur bra som helst!



                                                       Bad



         Hittade en av mormors gamla väskor förut, snygg eller hur?



 Dagens: Randig XL tröja, gamla jeans shorts och solglasögon från Wera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0