DAG HEMMA HOS JONNA

God morgon, eller god dag kanske? Hur som helst sitter jag här hos Jonna med min XL tröja och nyvakna-ruffs hår och bloggar medans hon spelar GTA. Efter middagen hemma hos mig igår så följde jag med henne hem och så sov jag här. När vi kom hem till henne så spelade vi GTA fast det ända som jag gör är att köra bil, även fast jag nästan alltid får polisen efter mig, och Jonnas jobb är att få bort poliserna som jag har fått efter mig och att göra uppdrag.
Imorgon så kommer kanske min nya CSI NY box som jag beställde i trosdags! Så imorgon blir det en riktig mys dag framför tvn med många kudar och ett härligt tjockt täcke. Man måste ju göra det bästa av sommarlovet nu när solen inte vill visa sig.

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0