DÅLIG KLÄDDAG

Hej hallå! Kom hem för cirkus 30 minuter sen och nu ska jag precis börja med plugget igen med en stor kopp te. Håller på att skriva om olika typer av tidningar och vad som är speciellt med dom.
Bild på dagens blir det inte idag, fick hjärnsläpp när jag skulle välja kläder imorse! Hade tänkt mig jeansshorts med vitt linne och stickad tjocktröja men när jag kollade ut imorse och såg att himmlen var täckt av moln så jag fick ändra mina planer. Och när jag kollade in i garderoben så såg jag att ingen av mina stickade tröjor var rena. Så det blev tråkiga ljusa jeans, vit t-shirt och svart cardigan. Bättre lycka imorgon kanske?

Nu ska jag titta på Frech Prince of Bel Air, sen så blir det mer plugg.

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0