DÅLIGT MED SKRIVANDE

Jag vet, jag skulle ha skrivit om tysklands resan för en tag sen men jag har haft full rulle hela tiden så det har helt enkelt inte blivit av. Men frå se om det kanske görs ikväll.

Igår så åkte jag hem till Paulina, så så åkte vi iväg och kollade på amerikansk fotboll eftersom att jag tror att det var hennes morbröder som spela! Spännande eftersom att jag aldrig har sett det förrut, eller jo, lite på film kanske. Tyvärr så förstod jag ju inget av det som hände. Alla bara slängde sig på varanda! Men det började regna och vi var uttråkade vid halv tid så vi åkte hem till Paulina. Senare så åkte vi hem till mig. 00:15 så kollade vi på Cry-Baby med Johnny Depp på 3an. Och jag tyckte den var riktigt bra! Pau tyckte det också såklart, men bara för att Johnny Depp är med..

9.30 så blir jag väckt av Paulina, jag fattar inte hur hon orkar?! Jag har knappt vaknat än, men vid 13.30 så kom Jonna hit också.

Imorgon så kommer Nathalie! Usch vad jag har saknat henne, jag tror nog att det är 1 och en halv månad sen vi sågs. Men härligt blire att träffa henne igen!

Så, vad har ni gjort, eller vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0