GAAAH, JAG GÅR AV PÅ MITTEN!

Jag är riktigt utmattad. Och det förstår jag mig inte på, jag har ju inte gjort nått speciellt krävande idag. Hah, ja det är allt bra undligt.
Sitter och dricker mitt kära te och skissar. Och tänker på vad ska bli av mig efter 9.an?! Jag menar, visst jag tycker att det är jätte kul att rita, måla och allt det och funderar på att gå estetiska form & design, men vad händer om jag tröttnar? Natur och tekniska och allt det där behöver inte ens komma på tal. Men om det inte blir estetiska blir det samhäll, men då vet jag inte vad jag vill göra sen. Är faktiskt lite inne på advokat, men inte brotts! Usch nej. Då blir det skillsmässoadvokat eller något i den stilen. Men jag är fortfarande väääääligt osäker på om det är det jag vill ägna hela mitt liv åt. Visst, pengarna tackar jag ju absolut inte nej till.
Om jag skulle välja estetiska så vill jag utbilda mig till kläddesigner. Alla har ju tjatat på mig ända sen jag var en liten knodd att jag ska arbeta med något innom konst, och när jag var liten så var jag inte alls intresserad, det var lixom
 vad äre för speciellt med att kunna rita? Men nu det senaste året så har jag börjat nappa på det mer och mer, dock inte konstnär utan designer. För jag älskar både att rita,mode och kläder. Men det är ju det där lilla problemet, tänk om jag tröttnar?

Men jag har en termin kvar att fundera, så vi får se hur det slutar vid jul nån gång!

GOD NATT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0