HEMMA OCH SJUK

Tjabba tjena. Mår inte bättre än vad jag gjorde imorse så det blir mys med täcket imorgon också. Men ucsh vad jag hatar att vara sjuk! Jag blir rastlös nästan direkt plus att jag inte kan sova på dagen så det blir ju mest bara att ligga i sängen och kolla på Oprah och sånt som går på dagarna.
Fast idag så bröt jag den klassiska sjuk dagen. Låg och kollade på Oprah och Top Model på morgonen men sen så har jag pluggat! Kanske inte så mycket men lite iaf. Och jag har ju haft något att göra hela dagen. Har också tagit med mig datan till sängen och kollat på massor med klipp på youtube.com. Kanske inte den roligaste dagen men det är ju bättre än att kolla på Ord jakten?
 
På köpet med sjukdagarna så blir det ju grymt tråkiga inlägg. Kan inte skriva så där jätte mycket om vad jag har gjort under dagen och inga bilder på dagens. Jag får väl söka runt på internet och kolla om jag kan hitta en nyhet och skriva om? Haha, nä men jag vet faktiskt inte. Det kommer nog roligare inlägg nr jag återgår till vardagen, får vi hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0