JACKA

Hallå! Nu börjar ju hösten komma och det blir allt kyligare. Så jag kom på nu att jag måste börja leta efter en höst jacka. Har en från H&M men den ser hemsk ut! Sliten och usch. Men jag har kikat på glitzy.se och hittat en riktigt snygg. Tydligen har Elin Kling en sån Sienna Miller en liknande. Den kostar 1300:-, tyvärr lite för dyr för mig eftersom jag har ju hand om barnbidraget själv. Och det är ju 1100:-, så jag vill ju köpa liiiite annat också än bara en jacka. Har hittat en snygg på H&M också, kanske ska satsa på den? Men om det är nån som har nått tips på en snygg och rätt så billig jacka så är jag tacksam! Men jag får se hur jag gör, en lite dyrare som håller längre eller en lite billigare. 
Men jag är verkligen sugen på att köpa ett par ljusa Cheap Monday jeans. Ligger lite efter på den frånten eftersom att jag inte har ett enda par men jag skulle behöva några lite billigare men ändå bra jeans. Plus att jag gillar modellen, stuprör med medelhög midja. 

Vi får se hur det går med mina köp planer senare.



                                               Jacka från glitzy.se


Kommentarer
Postat av: nathalie andersen

hllå gumman jag har ett förslag på jacka faktist, http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=9883&productId=203327&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=



har kollat på den ett tag, vad tycks? ;)

2008-09-06 @ 21:11:24
Postat av: Emelie

Åh! Den va riktigt snygg, ;)

2008-09-07 @ 12:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0