MOR-DOTTER DAG

Idag så blev det en mor-dotter dag, vid 12.30 så åkte jag och mamma iväg till Trosa för att äta en lunch. Vi hade lite svår att bestämma oss men det blev kina. Men när mammi skulle hämta ut lite pengar så fasnade vi i en skoaffär. Det var rea + ta 3 betala för 2 så det gick ju inte att bara gå förbi? Men det blev iaf stor-sko-shopping för både mig och mor min. 3 par skor var blev de. Sjukt nöjd med mina köp, och dom kommer garanterat att användras flitigt! Sen när jag kom hem så låg min nya CSI NY box i brevlådan, och min dag blev ju ännu bättre. Sedan dess har jag suttit klistrad framför tvn med mina CSI-avsnitt.

Imorgon så blire sjön med Jonna om solen vill titta fram. Så vi håller tummarna!



Från vänster: Ballerina från Hush Puppies, klacksko från Hush Puppies och klacksko från Gabor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0