NY BOK

Hallå bloggen!
Sitter här med en stor härlig kopp te och ska snart gå och lägga mig i sängen med min nya bok. Har inte läst på evigheter och jag ska försöka komma igång igen. Har en ny bok som heter "Modell sommar" som ex-modellen Paulina Porizkova. Har hört att den ska va bra så varför inte prova?
Men dagen har spenderas med miss Andersen. Vi gjorde väl inget speciellt. Spela lite GH och bara va. Riktigt härligt och kul. Hon fick ju också sin försenade födelsedags present, ett armbad från Våga som jag köpte igår i Söderköping på deLiza.
Nathalie ska även komma och möta mig efter skolan på onsdag så ska vi springa runt på stan lite.

Och idag gjorde jag det! Jag ringde till frisören och beställde äntligen en tid, de har inte blivit av de senaste dagarna men idag så tog jag mig i kragen och gjode det. Ringde även till trafikskolan men där blev det inget svar, får prova imorgon istället.




                                                    "Modell sommar"



                                      Nathalies present, vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0