NY FRILLA?

Imorgon så blir det ringa runt lite, tex boka moppekurs och frisören. Tänkte klippa mig efter skolan, nån av dom första dagarna som vi börjar, för vi går bara till12 så tänkte passa på då. Men det är ju det lilla problemet som jag alltid har, HUR ska jag klippa mig?? Funderar på lugg för nästan alla säger hur bra jag passar i det, men jag skulle vilja spara bort min lugg eftersom att jag inte har haft det sen i 4.an tror jag. Funderar på att inte klippa så mycket uppklippt, skulle vilja ha mer tjockt och fylligt hår, trött på det tunna och slitna håret. Men usch, jag vet inte!

Gillar Elin Klings hår mega mycket,




som jag även inspererades utav sist jag klippte mig, (hitta ingen bättre)



Vad tycker ni? 
1. Fortsätta spara, klippa upp lite lite och låta det bli härligt tjockt?
2. Lugg igen och uppklippt.
3. Något helt annat?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0