NYKÖPING

Idag så har jag vart i Nyköping nästan hela dagen. Började med att vi åkte vi till Åstugan och åt en lunch. Sen så hade jag utvecklingssamtal med min nya lärare, det gick bra och jag känner mig helt laddad för nästa termin som börjar imorgon. Men jag måste säga att sommarlovet har gått fööööööör fort! Men lite längtar jag till hösten, halv kalla kvällar med en stor kopp te, en stor stickad tröja och en bra bok? De låter inte så dummt va? Och de nya höst kläderna som börjar komma in i butikerna! Länktar efter att köpa en ny jumbo-halsduk. Men mina kära jeansshorts kommer jag att sakna grymt mycket.

Men efter mig så hade lillasyster utvecklingssamtal med sin lärare så då gick jag runt på stan med morfar. Köpte nya pennor och sudd så att jag klarar terminen. Sen så köpte morfar också en svart tajt kjol och sen jättestor stickad tröja till mig på H&M. Riktigt nöjd.

Sen så har jag lagat mat, idag igen! Hah, jag som aldrig lagar mat annars. Men på menyn så stord det indiskt. Huset brann inte upp så jag antar att det gick bra. Och smaken var helt OK.



                                                      Lunch på Åstugan




             Blev ingen bra bild men det är kjolen och koftan från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0