PLUGG MED MYSFAKTORN I TOPP

Nu sitter jag i sängen med min laptop och pluggar med mysfaktorn i topp! Har en filt runt mig, massor med kuddar och sen så är lilleman är också, min minikanin Calle, eller Carl. Så vi sitter här och lyssnar på musik och pluggar engelska. 

Men idag så slog det mig, hur mycket jag vill ha en liten egen hund. Kanske en liten svart mops? Hah, visst, vem vill inte ha en liten egen mops? Men morfar har ju lilla Snobben som jag älskar massor men jag skulle vilja ha en liten valp som är sådär speedad och hoppar runt och leker. Snobben är ju X-antal år så han är ju inte så spring-glad av sig.
Men om jag ska tänka logiskt så tror jag nog inte att hund är en sån bra ide för min del, tror tyvärr inte att tiden räcker till.. Men man kan väl få drömma?  



                                      Laptop och lilleman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0