SÖDERKÖPING

Idag så blev det glassätande i Söderköping på "Smultronstället", vet nån vad de är? Men det är en glassresturang där det finns jätteglassar. Otroligt goda! Nu måste jag väl träna järnet för att få bort allt socker och onyttigheter som jag har fått i mig. Gick runt lite i affärer och jag hittade min present till Nathalie som blev 15 för några dagar sen, lite försenat men det blire alltid när jag ska köpa prsenter. Vad det blev får ni se imorgon, för det är då hon ska få det!

Har inte så mycket mer att skriva, så trevlig kväll!



                                               Glass i stora lass



T-shirt från JC, cardigan från Vero Moda, kjol från Top Shop, skor från
Garbo och skolglasögon från Wera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0