SÖNDAGS PLUGG

Tjenare! Har precis blivit klar med allt plugg för dagen. Hade lite att göra innan imorgon, eftersom att jag skulle ha redovisat engelskan i fredags med var sjuk då så hade jag lite att göra klart idag. Men jag gjorde det bästa av det och kokade en stor härlig kopp te (ovanligt va?) och hade det lite mysigt. Det gick rätt så fort att göra klart det och imorgon så tror jag nog att jag kan redovisa.
Har hela dagen funderat på att måla, men det har inte blivit av så jag har lust att göra det nu men jag är så sjukt trött. Fast det har vart helg och allt? Det blir väl tidigt i säng. Men först så ska jag välja kläder för imorgon. Har lärt mig nu att jag MÅSTE välja vad jag ska ha på mig dagen innan eftersom att det tar för lång tid om jag ska göra det på morgonen, det slutat alltid med att jag får springa till bussen. Funderar på att ta min svara tajta kjol? God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0