KYLIGT

Förlåt för det inte har blivit nått inlägg lite tidigare idag, men alla har sina dåliga dagar. Gick bra i skolan idag, hade bara två lektioner, svenska och engelska, innan idrotten. Och efter det så var skoldagen slut! Så lång var dagen inte. Men vi hade det värsta man kan tänka sig på idrotten, orientering! Fast nu har väl säkert alla skolor det? Men om nått så är det orientering som jag är riktigt riktigt dålig på. Så Paulina fick sköta kartan. Och inte nog med det, jag glömde tjocktröja. Hade bara ett par shorts och en t-shirt men ingen tjocktröja. Så fick ta samma stickade tröja som jag hade i skolan. Men jag kom hem vid 14.00 och la mig direkt i sängen med ett tjockt täcke över mig för jag var helt nerkyld eftersom att bussen var ISKALL! Jag trodde jag skulle frya ihjäl. Visst, jag fryser onormalt lätt men jag lovar, det var riktigt kallt. Så dyka ner under täcket var det första som stog på min lista när jag kom hem. Och nu känner jag mig faktiskt hängig. Kanske håller på att bli sjuk? Aja, Nathalie kom förbi en sväng och skulle hämta sina leggins som hon glömde här. Så vi hade lite mysigt med te för min del och glass för hennes. Tyvärr kunde hon inte stanna så länge, men guuuuuuud vilken snygg väska hon har skaffat sig. Eller inte skaffat sig, det var en gammal som hon hade satt dit ett band på men jag är verkligen avis. Har ingen bild på den men ska fixa en så fort som det bara går! Och på tal om väskor, jag skulle behöva en ny, nått förslag på nån snygg eller någon bra affär? Tips uppskattas. 

Och jojuste! Imorgon blire av till tha frisör. Är fortfarande inte helt säker på vad jag vill. Men jag tror att det bara blir lite på topparna, inget speciellt. Men man vet aldrig?

LATER



Enkelt idag, svarta jeans från Miss Sixty, vit tröja från (?), sjal från H&M, klocka från D&G, örhängen från Urban Outfitters och sen hade jag även en stickat tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0