NY RESVÄSKA

Hej. Hann inte blogg igår för jag var och kollade kakel hela dagen. Jag, mamma och pappa hittade några snygga till vårt badrum som vi håller på att göra om. Blir nog svart och vitt. Kollade även runt i lite affärer och så. På Åhlens så köpte vi en resväska som jag ska ha när jag åker till Berlin om ca 1 månad. Jag hade kollat ut en jättesnygg rosa men den fanns tyvärr inte, men jag är nöjd med denna också!
Sprang även in på ONOFF och Siba för att kolla ut en mp3 som jag vill ha, så att jag kan önska mig de tills jag fyller år. Hittade en sjukt snygg svart touch från Samsung.

Idag så har jag väl inte gjort något speciellt, kollat på Bert med syster och läst lite ur Elle.





                                                   Nya resväskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0