NY FRISYR

Nu kommer äntligen ett inlägg! Mår inte bättre än igår, möjligtvis sämre men jag har klarat mig igenom hela dagen. Plus, nu är håret nyklippt och frächt. Äntligen! Blev ingen större förändring, bara lite på topparna och så fixade hon till luggen. Men jag är nöjd och nu vet jag att jag måste köpa "Dust it" från Schwartzkopf, ni vet det där som är som ett puder man har i håret för att få volym? Har provat det förut och jag älskar det, och jag har tänkt att köpa det massor av gånger men det har inte blivit av. Men nu när jag provade jag det igen och jag måste verkligen gå till affären och köpa mig en liten burk. Man aja, nog om det.
Idag så började NOn i skolan. Handlar om miljön och hur sjöar blir försurade. Inte mitt ämne kanske, själv hade jag hoppats på att vi skulle ha SO först men icke sa nicke. Men, bilden började idag också! Yey! Det är mitt ämne iaf. Älskar det. Fast vi har bara 3 veckor på oss att göra klart två uppgifter. Och den ena är att rita ett självporträtt. Hur ska jag hinna med utan att behöva sitta uppe till 00.00 varje natt? Mitt uppe i NOn och allt. Ja, mycket plugg kommer det bli.

Om en halv timma så börjar sista avsnitten av Project Runway, sen blir det sleepy-time och så får vi hoppas att jag mår bättre imorgon så att jag slipper stanna hemma hela dagen.
Ciao



                          Dagens, fast strumpbyxor på i skolan. 



    Frillan syns inte så bra, men kommer bättre bild imorgon kanske?



                                            Dust it från Schwartzkopf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0