VILSE I SKOGEN

Hej bloggen. Idag så var jag ute i skogen och plocka svamp! Haha, blev uttvingad av mamma för jag när ABSOLUT INGEN skogsmänniska. Blir rädd för det ena och det andra och bara klagar på allt. Men alla kan väl inte gilla att vara ute i skogen? Jonna och hennes familj var också med, eller det var dom som frågade om jag, mamma och pappa ville följa med ut. Men hur som helst så gick vi vilse! Men kära pappa hade med sig sin GPS så vi hittade tillbaka efter flera timmars (det känndes så iaf) gående. Och när vi höll på att gå så kom det en fågel och skrämde Jonna och hon skriker och slänger ifrån sig mobilen, som tur var hittade vi den igen.
När vi kom hem och jag tog mig en riktigt härlig dusch så åkte jag och mamma iväg till Trosa och kollade i lite olika gallerier, för det var en "Kultur Natt". Och vi hittade en riktigt snygg bild på en man av godis!
Senare när vi kollat igen allt så köpte vi med oss kinamat hem.
Nu ska jag iväg till tvn.

Ciao



                                          "Candy man" ball va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0