3.E ADVENT

Idag har jag vart i Skärholmen och julhandlat hela dagen. Hittade en finfin klapp åt syster som jag hoppas hon blir glad för!  Nu på kvällen har jag provat på en hel del PS2 spel, det nya James Bond, Guitar Hero World Tour och Sing Star Pop Vol. 2. Imorgon ska jag även prova något nytt Need for Speed och CSI. Haha, känner mig lite som en nörd nu när jag skriver upp allt. Men det kanske hjälper om jag säger att jag bara spelade 10 minuter av varje?
Nu plockar jag undan i mitt rum och har Wallader på i bakrunden. Men att dom ska ha Nyheterna mitt i allt har jag aldrig fattat. Det förstör ju allt! Om jag fick bestämma kan Nyheterna vänta tills efter filmen, eller kanske visa innan? Aja, det får Tv4 ta hand om, god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0