A DAY IN STOCKHOLM

Idag var jag och Jonna som sagt i Stockholm, vi var på öppet hus och kila runt lite på stan. Vid 12.00 var vi på Jensen Norra och fick gå på en föreläsning som var låångtråkig men nödvändig och frågade elever, lärare och en SYV om skolan och vad jag ska tänka på när jag väljer linje eftersom jag har svårt att bestämma mig mellan Sam eller Estet bild. När vi var klara där åkte vi in till stan och tog en riktigt god lunch på Pizza Hut, sen kila vi runt på stan. Guuud vad mycket fint man hittar lagom innan jul, nu när man inte kan handla något eftersom man måste ha pengar till julklappar. Så mamma och pappa har fått en rätt så lång önskelista av mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0