IGÅR

Idag har vi hemstudiedag och våran hemuppgift var att man skulle sprida julglädje så jag, Douglas, Linn och Paulina bakade pepparkakor och lussebullar som vi gav bort helt gratis. Fast en plåt med pepparkakor blev bända så brandlarmet gick igång. Sen blev man så glad när, speciellt pensionärer, blev så glada och chockade över när man inte ville ha betalt.
När jag kom hem vid 21.00 slängde jag in maten i mikron och sprang till tv.n och kollade på The Bodygurad. Den är absolut den bästa "tjej filmen". Annars brukar jag inte gilla romantiska tjej filmer men den är ett undantag.




Kommentarer
Postat av: Linn

<3 bodyguard <3



VI VA GRYMMA IGÅR :D haha, puss på rej snyggfis

2008-12-17 @ 13:26:28
URL: http://bylinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0