KLAR FÖR LOV

ÄNTLIGEN, är det lov. Ett lov som för det mesta kommer spenderas i min ljuvliga säng och bara sova bort hela dagarna. Hur härligt låter inte det på en skala 1-10? Hur som helst såg betygen helt okej ut så jag är nöjd. Eftersom vi slutade vid 11.00 så gick jag och några kompisar till Kines och åt en god lunch. Och hur konstigt det än låter var det första gången för Paulina att äta kinamat.
Annars har det inte hänt så värst mycket idag, hade sista tennisträningen och sen fick jag en bok av mamma igår som jag inte kan slita mig ifrån. Började läsa den igår kväll och har redan hunnit med 200 sidor. Det är Om jag kunde drömma som dom flesta mer känner igen som den ganska nya filmen Twilight. Brukar inte alls gillar sånna typer av böcker men den här är faktiskt bra. Jag hade hört och läst att många tyckte att den var super så jag tyckte att det var värt ett försök.
Imorgon blir det julhanda i Stockholm, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0