LOOK AT ME

Kameran blev bestulen av syster idag så, inga bilder. Hur som helst åkte jag upp till Stockholm idag. Först åkte jag med mamma till jobbet för att ta pendeln där ifån. Annars brukar jag åka tåg med mammas tågkort gick ut igår och snål som jag är ville jag inte betala själv så jag fick helt enkelt bryta mina vanor och pröva pendeln.
Jag skulle mött Douglas 10.30 men han var försenad så han kom vid 10.50 tror jag, plus att vi hade problem med att hitta varandra. Stackarn var helt slut efter en dag på stan med mig. Men jag hittade ÄNTLIGEN kjolen jag har letat efter i månader! Jag hittade den på Weekday någon gång i september tror jag men den fanns inte i rätt storlek, och varje gång sen dess har jag varit där och kollat men just min storlek var alltid slut. Och sist jag var där hittade jag den inte ens, men nu så! Rätt storlek och allt.
Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0