NATHALIE ANDERSEN

Idag har vi haft en härlig hemstudiedag. Sov till ca 10.30 och bänkade mig framför tvn. Gick upp, hämtade lite frukost och bang, framför tvn igen. Låg där till ca 12.30 då jag förstog att det var dax för en dusch. Frächade till mig lite, fast jag fasnade lite framför tvn till och från. När älskade Nathalie kom vid 14.00, tror jag, hade jag slängt på mig en morgonrock och lite smink.

Man kan säga att dagen blev ganska lugn men det var mysigt. Vi pratade massor, åt glass (GB vanlig med chokladkross är den bästa!), spela Need For Speed och Sing Star. Sen snodde Nathalie såklart min kamera och sprang runt som en galning och fotade, hon ska få en precis lika dan egen i julklapp så hon kan inte vänta. Då snor hon min istället.

Ett tips: Lyssna på Ron Pope - I'm yours (nej det är inte wannabee Jason Mraz!), den är sjukt bra.







Fotograf: Nathalie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jason MRAZ annars... huh

2008-12-26 @ 18:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0