TANDLÄKAREN





God kväll, idag var jag hos tandläkarn. För det mesta brukar jag vara liiivrädd för tandläkare men idag gick det bra! Dom röntgade och tog lite kort. Sen fick jag också bita i den där geggan som alla säger är så läskig för att "det känns som att tänderna ska fasna" men så farligt tycker jag inte att det var. Stolt var jag när jag gick därifrån, var nog minst 1.80 cm eller något för att jag sträkte på mig så mycket. Men tyvärr åkte jag hem vid 12 eftersom jag inte alls mår bra. Har legat och kollat på Gossip girl, one tree hill och Two and a half men. Så imorgon blir det ingen skola för min del, men att strunta i att plugga kommer jag inte undan med.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0