MELLANSAGSREAN

Har blivit lite dåligt skrivande på sistonde. Igår åkte jag, Jonna och Josefin till Stockholm för att kolla in mellandagsrean. Hade siktat in mig på att köpa ett paljettlinne, några tröjor och ett par jeans som jag har kollat ut för flera veckor sen. När jag kom till Weekday var det helt fullt med männsikor och jeansen låg bara i en hög. Jag började att gräva runt efter den rätta storleken och helt plötsligt blev det strömavbrott. Det var bara ca 20 minuter kvar innan tåget gick så efter ett tag gav jag upp. Vi gick vidare till Bik Bok då jag märkte att jag inte hittade min mobil. Jossan provade ringa, jag letade i väskan och jackfickorna men kunde inte hitta den så jag tänkte att den måste ligga kvar på Pizza Hut. Det var bara ca 10 minuter kvar så vi sprang och frågade personalen och letade runt men där var den icke. Vi kom på tåget ca 15 sekunder innan tåget åkte. 50 kronor extra fick vi betala för besväret. Men hur som helst tog jag en extra titt i alla fickor och uups, där låg den. I tröjfickan, där jag såklart inte hade tittat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0