JAG ÄLSKAR MIN MORMOR

Jag kollade nyss på en dokumentär om några av världens minsta människor. Dom var så söta och glada även om många stirrade och pekade på dom. Jag menar tänk vad starka dom måste vara för att klara av det? Den ena sa att hon var nöjd med sig själv och skulle inte vilja ändra på något. Men vi som är "normal" långa,  har ett "normalt" utseende och väger "normalt" mycket går och klagar på oss själva? Visst, jag säger inte att mitt självförtroende är på topp men det är något som verkligen är värt att jobba på. Jag tycker att de på dokumentäen ska bli våra nya förebilder.
I lördags var det ju 13/12, alltså lucia. Då glömde jag att skriva något viktigt, nämligen att min kära mormor skulle ha fyllt 62 år. Jag älskar och saknar dig



                                                      En ung mormor



                                                    En ung morfar



Idag svängde morfar förbi med det här fotot, det är från i sommras på mig, syster och pappa. Älskar den! Tyvärr blev det en dålig bild eftersom jag fick ta kort på fotografiet.


Kommentarer
Postat av: Linn

DU ÄR SÅ SNYGG EMELIE!

2008-12-17 @ 13:24:31
URL: http://bylinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0