081229

Nathalie dag. Vi började med att spela lite GH men när vi tröttnade funderade vi på att åka till Stockholm och kolla på bio. Allt flyter, Yes man eller Twilight kollade vi ut men det sket sig med tiderna. Twilight började vid 18.30 men det fanns bara fyra platser kvar som var helt utspritt så vi gjorde det bästa vi kunde och hyrde film istället! Popcorn och allt. Jag hade det iaf jätte trevligt, hur har eran dag varit?









Bild 2: Josefin och Nathalie i 1.an tror jag. Gulligt!
Bild 4: Vad tycks om mina nya leopard örhängen?

Kommentarer
Postat av: nathalie andersen

de va riktigt mysigt:)

2008-12-29 @ 22:43:30
Postat av: Elin

åh vad jag älskar din kjol, emelie! kramar.

2009-01-02 @ 14:07:41
URL: http://modelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0