?

Idag har jag en göra-ingenting-dag. Skönt är rätta ordet! Har inte orkat fixa mig så håret står åt alla håll, osminkad, favorit jeans shorts, min XL Disneyland tröja som är helt urtvättad och såklart så är tofflorna på plats. Men jag är helt slut efter dagarna hos Jonna, så jag bryr mig helt ärligt inte.
Jag har försökt att få tag på Nattis, som kom hem från Spanien i tisdags, där hon har vart i 3 veckor! Fast vi har inte träffats på cirkus 5 veckor tror jag. Först så åkte jag till Kreta, när jag kom hem så hann vi inte va nått och sen så åkte hon iväg till Spanien. Och på söndag så drar ju jag iväg till Tyskland i 2 veckor. Så nu får vi passa på! Om du läser Nathalie, kan du ringa? :)

Men vad ska alla glada göra idag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0