GÖRA?





Hallojs. Hela familjen är ute och tar en lunch ute i skärgården, men jag som är lite små lat orkade inte följa med så nu sitter man här med hela huset för sig själv, och absolut ingenting att göra... Tror nog att jag ska gå ut och hitta på något. Solen tittar ju fram men frågan är bara hur länge den gör de.

Kryssningen var jätte mysig, finns inte så mkt mer att säga.
Men igår så va jag och mamma själva nästan hela dagen. Åkte till Trosa för att hitta en doppresent till lilla Alexander som har sitt dop imorgon. Det blev ett sett med gaffel, sked, kniv och nått som vi inte såg va de va, men de va små djur på dom, jätte gulligt. Sen åkte vi vidare till affären för att handla lite mat och när vi kommer ut så öser regnet ner. Så vi kom hem lite små blöta och kalla, men senare på kvällen så kom pappa hem, som har vart på jobb i Finnland. När vi hade ätit så kollade vi på MORGAN PÅLSSON. Bäst säger jag bara.


Men vad ska ni göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0