PACK





Packar och packar, för imorgon bär de iväg till Tyskland! Ska hälsa på pappas kusin och hennes barn i Berlin och lite sånt. Får se om jag hittar ett internet cafe så att jag kan skriva ett inlägg.

Men idag så har jag inte gjort så mycke, har mest bara suttit och ritat. Har ritat en Google-doodle, om man gjorde de så kan man vinna en dator får Apple. Så det är kanske värt ett försök? Sen har jag börjat packa, borde ha börjat imorse men jag som inte är speciellt bra planerare börjar såklart med annat så jag får börja nu.

Juste, släktträffen va riktigt trevligt! Alla är så himmla snälla, och när Elin och jag var nere på bryggan på hoppade en anka upp! Den kom fram till oss, men tyvärr hade vi inget att bjussa på.  

Kommer hem den 30 eller 31, SEE YAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0