FÖRSENAD KONFERMATIONS PRESENT




Idag så kom Kenth, Yvonne deras barn Alice, David och pyttelilla Alexander över. Vid tre tiden kom också Bernd och morfar över också. Alla förutom morfar skulle fira Elin i efterskott, men jag fick faktiskt också presenter! Av Kenth och Co så fick jag min konfermations efterskotts present, eftersom att på min konfermations dag så köpte dom ett Snö armbad dom jag otroligt nog redan hadde. Ganska ironiskt eftersom att jag bara har ett. Men av dom så fick jag iaf ett långt halsband med ett smycke på, och så ett hänge (hjärtat) som man han ha på om man vill byta ibland, jag fick också ett armband. Dom kommer från Pearls for girls.
Men för att underhålla 8 åriga Alice och 4 åriga David så blev det massa Buzz Junior idag, medans Elin satt och gullade med Alexander som endast är 4 månader. Men man ska ju inte klaga, Buzz är skitkul!

Imorgon så ska Elin och hennes kompis Jessica till Stockholm. Men eftersom hon inte får åka dit själv så ska jag och mamma åka med, fast vi ska inte gå runt me dom, vi sticker till söder istället! Ska kanske ta in på nått Drop-in för jag är i ett stort behov av att klippa mig. Men vi får se om tiden räcker. 

SES OCH GOD NATT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0