ÄLVSJÖ GYMNASIEMÄSSA

Idag var jag som sagt i Älvsjö på gymnasiemässa. Helt packat med 15 åringar och deras föräldrar som försökte att få inte information. Har säkert 50 olika papper med öppet hus datum och om olika skolor så imorgon är det bara att sätta igång att kolla igenom allt. Jag får lägga papprerna i tre högar, NEJ, KANSKE och LÅTER BRA. Men jag är mest inriktad på att välja samhäll med bild och form som inriktining. Men jag tycker även att samhäll med inriktning juridik och IB (undervisning på engelska) låter kul. Men som tur är har jag några månder kvar att bestämma mig!
Vi kikade även på fotomässan som låg precis brevid, mycket var bara sånt som man kunde köpa t.ex fotoväskor osv men det fanns även en utställning och lite föreläsningar.
Jag kan lova att jag var helt slut i benen efter trampat runt där i flera timmar så att sitta i bilen hem var riktigt skönt och utvilad som jag var gick jag vidare och kollade på innebandy med Nathalie, Jonna, Johanna, Jossan och Ullis. Matchen var inte så kul men sällskapet var desto bättre.
Nu tänkte jag sova lite, imorgon ska jag spela tennis, förhoppningsvis plugga lite och packa inför Gamleby. På måndag åker jag ju och kommer inte hem förens på fredag.. Som ni kanske förstår blir det ingen bloggning, tråkigt men sant. God natt



Bild från Berlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0