BARACK OBAMA

Nu är jag lite sen med det här men YES! Jag har hejat på Obama från första början och äntligen har han vunnit. Nu får vi bara hoppas på att han kan styra USA, men det får vi se.
Men val och USA åt sidan så har jag precis kommit hem från en middag som jag hade med mamsen. Det är tjejkväll i Trosa så vi passade på att skämma bort oss en middag på Stads hotellet. Vi kollade även lite i affärer och köpte hem lite choklad.
I skolan så har jag skrivit ett novell hela förmiddagen, vi fick ca två timmar på oss och det bästa var att jag hann klart. Visst, själva storyn blev kanske inte den bästa men jag är ganska nöjd. Sen på eftermiddagen åkte jag iväg till Rosvalla och så hade jag och Linnea vår egen idrotts lektion! Det är mycket svårare än vad man tror att få ihop en rolig lektion som passar alla. Tjejerna satt tyst och lyssnade men killarna.. Usch! Dom lyssnade inte, protesterade och gjorde inte som vi sa. Det gjorde mig lite små lack men det är skönt att jag är klar med det nu.

Bild fixas senare, nått fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0