EMIL,EMILIA OCH... EMELIE?

Hej på er alla, härlig fredag kväll? Först var jag i skolan och sen var det bara hem och chillerilla hela dagen. Syster och jag har kollat på massor av Hannah Montana (hehe) och sen på kvällen blev det ju Idol. Men en sak bara, Johan. Visst han är väldigt charmig men sjuga kan han ju inte?! Själv håller jag mig till Kevin, och inte bara för att han är söt utan för han sjunger ju såklart bäst.
På tal om något annat så ska jag imorgon till Stockholm och gå på gymnasie mässa. Förhoppningsvis ska jag bli lite mer säker på mitt val men vi får se. Om vi hinner så ska vi också kika in på en fotomässa!

En sak som jag bara måste nämna, jag har namnsdag idag. Det står inte med i almenackan men på alla sånna här små kort om ens namn så står det "Emelie har namnsdag 14 november" så ljuger gör jag inte. Så jag vill bara säga grattis till alla Emil, Emilia och Emelior!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0