HÄRLIG FÖRSTA ADVENT

Hoppas alla har en härlig första advents kväll, jag har det jätteskönt med datorn i sängen och en värmekudde vid nacken. Det är något som jag vill hissa idag, värmekudden, eller allt sånt. Tofflor, sovtofflor, ni vet sånna där små typ värmekuddar fast väldigt små och med gegga i som man klickar på som blir stela och härligt varma ( ni som förstog vad jag mena, hur smart grej är inte det?!). Speciellt jag som alltid fryser tycker allt som man blir varm av är bra, tofflor går jag runt med jämt vilket leder till att jag måste köpa nya hela tiden, jag har tofflor när jag sover , värmekuddar när jag vill ha det lite mysigt och när jag orkar har två "flaskor" som jag kan fylla med kokande och lägga vid fötterna när man t.ex ska sova eller på magen när man har mensvärk. Hur som helst vill jag hissa den här typen av saker idag, smarta små grejer det där...
Igår var jag ju som sagt på årets första julbord. Vi var på Stadshotellet i Trosa och det var jättemysigt. Tyvärr äter man ju små mycket att det alltid slutar med att man lovar att man inte kommer att äta något mer på en månad. Det är kanske det som är meningen?
Idag var det jul marknad i Trosa så jag, mamma, pappa och morfar kollade in det och köpte lite brända mandlar. Sen åkte jag vidare och kollade på innebandy med b.la Nathalie, Jonna och Ullis. Sen när jag kom hem blev jag överaskad med nybakade lussebullar, det bästa med julen.













Kommentarer
Postat av: Elin

Nej men hej på dej Emelie.

Himla fina bilder!

2008-12-01 @ 21:46:12
URL: http://modelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0