LITE NASTY TYCKER JAG

Emelie säger hej. Dagen har inte vart bra på något sätt, svin kallt och hemskt väder, inte speciellt kul i skolan, har fått en nasty blodblåsa under foten och sjuk ledont. Om vi börjar med en av dom sista punkterna, det hela började på idrotten. Vi hade en uppgift som jag inte orkar skriva här och nu men hur om helst skulle jag jogga i 20 minuter och såklart hade jag glömt skorna! Jag joggade mina 20 minuter och frågade en av lärarna vad jag skulle göra resten av tiden, jag fick välja spela fotboll, jogga, gå eller stå still. Jag valde att gå eftersom jag var så trött efter mina 20 minuters joggande men jag kände att det gjorde sjukt ont under foten, jag satte mig ner och där var den. En äcklig liten röd/brun fläck. Så mitt tips till er, HA SKOR PÅ IDROTTEN, ni ångrar det sen. Det där med ledonten kommer jag inte att gå in mer på nu, men en sak kan jag ju säga jag gillar inte vädret just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0