NAJSNAJS

Se på bilderna nedanför vad mitt projekt för kvällen har vart! Man ska göra en "Process dagbok" till slöjden och jag fick för mig att vara lite kreativ med en sax, tidningar och lite klister så att det skulle bli lite speciellt, rätt nöjd faktiskt. Nu hoppas jag bara att ingen kommer att ha samma ide.
Idag fick jag även resultatet på min engelska novell, inte ett ända stav-eller grammatik fel! Jag brukar nästan alltid ha fel på grammatiken men inte den här gången inte, thihi jag är rätt nöjd med det också. Nu ska jag inte sitta och skryta om mina prestationer idag utan sova lite, så sleep tight

Nu visar det sig vara fel så jag kan inte få fram bilderna, ska försöka fixa felet tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0