PACK TIME

Imorgon bär det av till Gamleby som sagt, och jag har inte ens börjat att packa. Jag är en sån som packar i sista minuten, så det är nog dags att börja nu. Men jag är så trött så jag har absolut ingen lust. Jag gick och la mig vid 01:30 nån gång igår natt och pappa sa att jag och syster fick sova hur länge vi vill idag, men gissa vem som kommer kvart i tio och väcker oss, jo MAMMA. Plus det har jag ju haft träning idag. Vi var ju bara tre stycken så det blev ganska hårt. Oftast så brukar man ju få adrenalin kickar efter träning och bli sådär härligt pigg och glad, men icke sa nicke. Jag sitter nu här och håller på att tuppa av istället. Konstigt det där.. Men hur som haver har jag tänkt hinna med att ladda ner lite musik till min mp3, sy upp en tunika som är för lång, packa och sova innan jag åker imorgon. För att hinna med det måste jag nog sätta igång nu. Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0