PAPPA 42 OCH FARSDAG

Nämen tjeenare. Jag vet, dåligt med bloggning men som vanligt, jag har mina anledningar. Igår fyllde min kära far hela 42 år GRATTIS och idag är det ju farsdag som dom flesta vet. Men pappa var inte hemma på dagen så jag och syster hade mys-dag. Vi har kollat på Camp Rock och Elin och jag har blivit lite småkära. Thihi. Elin tycker Nick är skitsöt och jag tycker han som spelar huvudrollen "Shane" är snygg och har stil, vad mer kan man begära?. Haha, jag vet töntigt men vad spelar det för roll? Elin vill vinna på lotto och ta första bästa plan till USA och stanna där tills hon träffar dom, jag säger bara lycka till med det sis. Annars har vi kollat på repriser på 5.an, reprisen av EMA på MTV och CSI NY. En perfect dag om ni frågar mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0