BÖRJAN PÅ TORSDAGEN

Gaah vad jag är trött. Den här veckan har kännts mycket jobbigare att gå upp än vanligt och jag har ingen aning varför. Nu är jag iaf uppe och sminket är på och frukosten är upp äten. Nu är det bara att välja kläderna, och jag har abslout ingen aning om vad jag ska ha på mig. Det får nog bli något lätt och varmt eftersom det är svinkallt ute.
Men i skolan blir det nog ganska lungt, slöjden och hemkunskapen är inlämnade så nu är det bara de vanliga ämnerna vi behöver jobba med vilket är skönt. Och ett stort plus med denna torsdag är ju att imorgon är det fredag! Något att se fram emot.
Men nu måste jag springa iväg och välja vad jag ska ha på mig, ses ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0