HÖST, ELLER ÄR DET KANSKE VINTERN?

God dag. Igår hann jag inte med någon bloggning, men hur som helst var kvällen hemma hos familjen Stenström great. Vi åt middag, spelade spel, kollade på Idol och lite sånt. Mysigt.
Igår på dan hann jag inte med så mycket, kollade på tv och fixade till mig inför Paulinas fest. Det var kul där också plus att jag fick lära mig dansa salsa, eller det kanske var samba? Jag kommer inte riktigt ihåg men det var kul.
På scemat idag står det PLUGGA! Eftersom jag inte alls har pluggat så mycket som jag hoppats på att jag skulle plugga nu på lovet så får jag sätta igång nu sista dagen. Usch, sista dagen? Loven går alltid så jäkla fort...

 




Bild 1: Så här såg jag ut igår kväll, rätt så enkelt men ändå snyggt. Svart klänning, guldigt halsband, svart och guldig kuvertväska och svarta lack klackar (syns inte på bilden) Bild 2: Höst, fotograf är syster







Kommentarer
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

2008-11-02 @ 17:01:53
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0