24-11-08

Idag har vi som va i Gamleby fått en ledig dag. Väldigt skönt fast när jag vaknade tänkte jag att det skulle bli en plugg-dag men ja, det sket sig. Jag satt och kollade på House på datorn och när jag skulle börja så tänkte jag bara "Nejmen, jag kan ju börja om 30 minuter" eller "Jag kollar bara på ett avsnitt till", ni fattar? Men nu har jag suttit och pluggat en stund och det är nu jag också inser hur mycket jag har att göra men så lite tid att göra det på. Tänk, om ca 1 månad är det julafton. Så nu dom här veckorna som är kvar ska jag råplugga så att betygen blir så bra så möjligt och så att jag slipper plugga massor på lovet, det är ju ganska surt att sitta och plugga medans alla andra tar det lungt och njuter av julen. Så fram till 18/12 ska jag gräva ner mig i papper och böcker. Men bloggen ska jag givetvis planera in också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0