LILLKILLEN

November är inte ens slut men snön har redan kommit. Super mysigt, nu fattas bara adventsljusstakar och fina jul dekorationer i fönster och i trädgårdarna sedan är julstämningen på topp! Tyvärr kommer nog snön att smälta innan juletider är här på riktigt som förra året. Men man kan ju alltid hoppas på det bästa.
Efter G-by veckan är jag helt slut. Vaknade väldigt tidigt ca 08.15 men jag går fortfarande i min pyjamaströja det ända jag har slängt på mig är ett par leggins. Det ända jag har att tänka på just nu är att gå ut med lilla Snobben som bor här i helgen.
Imorgon ska jag, mamma, morfar och syster till Skärholmen och shoppa lite. Morfar har lovat syster en jacka så om jag följer med ska jag kanske också någonting. Sen ska jag även köpa en paljett väst som jag har sett från Vero Moda som jag bara måste ha. Nej nu ska jag ta min i kragen och gå ut en sväng med lill killen i det svinkalla vädret.

(Det blev något fel med bloggen, men det här inlägget skulle kommit igår kväll)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0