PICS AND GOOD BYE

Nu är väskorna packade, benen rakade, mobilen,Mp3 och kameran är laddade och jag är nästan helt klart för att åka. Men helst av allt önskar jag att jag kunde stanna hemma, tycker inte att det är så värst kul i Gamleby förstår ni. Men nu är det sista gången och jag får försöka göra det till den roligade resan! Men nu är mitt största problem vilken tjocktröja jag ska ha på mig imorgon och om jag ska ta med mig kudden eller ej. Vilka i-landsproblem va? Men det är ju bara det att jag älskar min kudde över nästan allt annat men den tar ju så jädrans mycket plats. Jag antar väl att jag får sova på saken. När jag är där nere kanske jag kan försöka få ihop ett eller två inlägg men det blir nog svårt så vi får se men det är säkert att jag skriver på fredag, kommer sakna er hugs











Bjussar på lite meningslösa bilder som jag sprang runt och tog idag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0