DANCE TONIGHT?

SO-provet och uppspelningen gick helt okej! Hoppas på ett MVG på SOn och fick ett VG på musiken. På lunchen var det första gången vi tränade alla 5 och jag säger bara ett ord, hemskt. Det lät förjävligt med ostämda gitarrer och när alla spelade i otakt. Men med tiden gick det bättre och bättre och senare visade det sig att vi va värda ett VG. Men det är så skönt att det är över nu, både SO och musik så jag äntligen kan råplugga matte.
Träningen började super och jag kände att det va en bra dag. Men det varade i ca 30 minuter innan jag fick så ont i mina leder så jag fick vara bollkalle och hålla min tränare sällskap medans han sköt ut bollar till dom andra som spela.
Nu tänkte jag ta mig en snabb dusch innan jag hoppar in i min sköna säng, men imorgon kan det hända att jag inte hinner slänga ihop ett inlägg för att jag kommer att vara borta inprincip hela dagen, mer får ni veta imorgon!





Blev spegelbilder igen, hade inte så mycket tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0