081015

Nemen tjenare. Jag är inte alls på bra humör. Provet sket sig, jag fryser och jag orkar inte plugga fasten jag borde göra det. Men nu ska vi tänka glada tankar. Mamma eller någon har råkat ta sönder våran tvättmaskin så jag har haft lite kläd-brist idag. Men det gick och fixa trotts detta, det blev mörk gråa jeans, svart spets linne (syns inte på bilden) med ett vandligt svart linne under, svart cardigan och min kära stora vita halsduk.
Innan jag börjar att plugga så ska jag nog slå mig ner och rita eller måla en liten stund, ha det bra









Har inte visat mina nya tofflor! Hittade dessa super balla på Monki och är grymt nöjd för som är så sköna. Alla som känner mig vet att jag alltid går runt med tofflor på fötterna när jag är hemma, och det var på tiden att jag skulle köpa nya. Mina fötter is living the dream just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0