081027-11:49

Hej hallå. Sitter och skissar nu då, i slöjden så ska vi göra ett klädesplagg vilket jag tycker är super. Men det är bara det att jag hittar inga fina mönster. Helst vill jag göra en kjol men det får man ju inte så högt betyg för och det är sista slöjden som vi har så nu måste det bli bra! Har hittat en oversize tunika som ser okej ut, men jag vet inte. Har börjat skissa men det blir inge bra. Men det är bara att fortsätta, resultatet får ni se här i bloggen när jag är klar.
En annan sak som är svårt är att få ihop bra inlägg nu under lovet, jag menar man gör ju inte så värst mycket. Nu som senaste dagarna har jag bara tagit det lungt men i slutet av veckan så händer det ju mer. Bilder blir det ju inte heller, springer runt här hemma med stor t-shirt, leggios, slarvig toffs, tofflor och smink fri. Fast skönt är det!
Nu ska jag fortsätta med mina skisser, later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0