EMELIES & NATHALIES DAG

Idag så har jag inte bara gått och gjort ingenting hela dagen, jag har nämligen vart med älskade Nathalie. Hon kom över vid 12 någon gång och sen har vi gjort både det ena och det andra, fotat, ätit glass, vart ute med hundar och girl talk. Men nu är hon och får en massage, men kommer nog tillbaka vilken minut som helst och då så ska vi laga middag. Efter det så åker vi till hennes innebandy träning som jag tänkte kolla på och efter det så blir det hem till henne där jag ska spendera natten eftersom vi ska dra oss vidare till Stockholm för lite shopping, super!

Måste bara säga att mamma opererades idag och att jag älskar dig









Just, någon som jag inte har presenterat är morfars hund Snobben som jag tycker är ball.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0