KALLA SÖNDAGAR

Hej! Denna kalla söndag ska jag göra som mest ingenting. Innebandy brudarna har cup i Gnesta så dom kommer inte att vara hemma, mamma och pappa är och hjälper morfar med båten och syster är ute och gör något. Så jag tänkte ha en mysig hemma dag helt för mig själv. Förhoppningsvis ska få in lite plugg också.
Just nu lyssnar jag på Wish for something more med Amy MacDonald som syster har fått mig att kära ner mig i. Funderar även på min hårfär. Kanske borde fäga någon annan färg, brunt kanske? Har alltid vart lite små mörkblond och undrar om jag kanske borde byta nu. Eller, iförsig så gillar jag min hårfärg rätt så mycket. Skulle vara kul att byta men jag tror nog att jag stannar med min hårfärg, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0